Klacht: Sneaky werkwijze gaat nog steeds door

op 17 februari 2018 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

3 abonnementen gesloten via Rentepuntenwinkel van ING. Daar stond: abonnement stopt automatisch na 1 jaar.
Ja vergeet het maar.
Abonnementenland stuurt een extra uitgave in het nieuwe jaar en daarna krijg je een rekening voor een nieuw jaar.
Dan probeer je in contact met hen te komen. Standaard antwoorden. Dan ga je naar opzeggen en dan MOET je kiezen uit 3 opzeg opties. Kost je altijd veel geld en ook nog eens 6 euro extra administratiekosten als je op wil zeggen en ontvang je tegen betaling nog weer 2 nummers. Je kunt niet anders dan zo in contact komen en men houdt zich via dat ING rentepuntenwinkel construct NIET aan de automatische opzeggingstermijn. Dit. Zijn mijns inziens gewoon illegale praktijken. En zeker sneaky.

Advies aan lezers: besint eer gij begint bij dit sneaky werkende bedrijf

Ik wil gewoon dat abonnementenland de verzending van deze 3 waardeloze bladen stopt. En mij geen enkele rekening meer stuurt voor 2018 en de verstuurde rekeningen terugtrekt.

Voor smult moest ik inmiddels toch al betalen 23,50 en kreeg slechts 12,95 terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 20 februari 2018 om 11:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hanson,

U heeft destijds een abonnement met geschenk afgesloten via de website van Smult.
Aan het einde van de bestelling diende u akkoord te gaan met algemene voorwaarden. Hierin wordt vermeld dat dit een abonnement tot wederopzegging betreft.
Men gaat ervan uit dat een abonnee op de hoogte is van de voorwaarde van dit abonnement als hij of zij klikt op \"ik ga akkoord met algemene voorwaarden\".

Abonnementenland.

Heeft op 20 februari 2018 om 17:35 geantwoord

U zou het systeem moeten omdraaien: je neemt een abonnement voor 1 jaar dat stopt dan automatisch. Je kunt aankruisen als je wilt dat het doorloopt. Ik vind dat u de omgekeerde wereld gebruikt. En dat komt u natuurlijk goed uit. Sneaky werkwijze.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Hanson