Klacht: Sneaky abonnementen verlengen automatisch

op 25 januari 2018 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik had een 1 malig kort abonnement gesloten op het blad Smult.

Ik had wellicht vergeten naar de kleine lettertjes te kijken, want ik dacht dat het abonnement vanzelf stopte na 1 periode (jaar) Mis……

Sneaky laat men het abonnement doorlopen eerst het blad sturen en daarna via automatische incasso afboeken.

Zonder waarschuwing van: binnenkort verloopt uw abonnement wilt u dat wij dit al dan niet verlengen.

Nee gewoon maar steeds sneaky verlengen.

Ik storneerde de afschrijving en binnen 2 dagen een brief van abonnementenland (tja nu natuurlijk wel). Omdat ik zo dom was geweest niet af te zeggen (waarvan ik ervan uitg8ng een 1 malig 1 jaars abonnement te hebben afgesloten niet langer dan dat jaar.

En hawel hoor gewoon nog een jaar betalen, terwijl ik had aangegeven per acuut te eillen stoppen.

Tja en toen ontving ik een zogenaamde waardecheque voor de bladenbox. Niets interessants za5 daar voor mij bij toen maar in Godsnaam geabonneerd voor 17,50 op Italatie reistips (17,50 en waardecheque 18,80). En toen opeens stond er dat mijn kortingscode niet word5 erkend.

Hierbij een waaarschuwing naar mensn die in de klauwen van abonnementenland komen. Wat een vreselijke sneaky bussiness…

Als ik het restantbedrag van de zogenaamde waardecheque gewoon in geld krijg teruggestort 18,80 euro en niet in zo’ n valse waardecheque.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Abonnementenland

8 maanden geleden - Abonnementenland.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 08 februari 2018 om 14:23 geantwoord

Geachte heer Hanson,

Onze excuses voor de late reactie.
Het bedrag is reeds aan u teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Hanson