Klacht: smsbericht 7070 bongo

op 19 april 2017 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Mijn minderjarige dochter heeft sms gestuurd naar 7070 bongo. Bongo heeft per sms 3 euro afgeschreven. Totaal gaat dit om 30 smsjes, dus een bedrag van 90 euro. Ik wil bij deze een klacht indienen over bongo smsbericht 7070. Mijn dochter wist niet dat dit betaalde smsjes waren. Ze dacht dat dit een gratis nummer was. Mijn financiële situatie is niet heel goed.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug kan krijgen die ik heb moeten betalen aan Bongo. Ik ben een alleenstaande moeder met een uitkering. Dus mijn financiële situatie is niet goed. Ik hoop dat u mij kunt helpen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

Bericht van Telefuture

4 jaren geleden - Beste, De shortcode 7070 wordt niet afgehandeld via ons betaalplatform; wij kunnen u daarom helaas niet van dienst zijn. Via payinfo.nl kunt u de juiste partij met de betreffende contact gegevens achterhalen. Met vriendelijke groet Telefuture Customer Care

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hulyac