Klacht: SMS bericht openstaande schuld

op 15 juni 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder ontving vandaag een SMS bericht met de volgende boodschap:

Volgens onze informatie heeft u nog een schuld open staan. Bekijk uw schuld en tref een betalingsregeling via www.lindorff24.nl. Vriendelijke groet, Lindorff.

Vervolgens als we willen inloggen wordt er gevraagd om een referentie. Ten eerste hebben we geen referentie meegekregen, en ten tweede wordt er nergens uitgelegd waar het sowieso om gaat. Nogal willekeurig en verdacht als het aan mij ligt. We hebben nog nooit van dit bedrijf gehoord en hebben er al zeker nog niet eerder een bericht van ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we weten waar dit over gaat en wat we moeten doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 16 juni 2016 om 21:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is door Lindorff in behandeling genomen. Klager heeft van Lindorff een e-mailbericht ontvangen met daarin uitleg en excuses. Klager kan met Lindorff rechtstreeks contact opnemen zodat het telefoonnummer wordt verwijderd.

Indien klager wil reageren, kan ook rechtstreeks contact met de afdeling klachten van Lindorff worden opgenomen via klachten.nl@lindorff.com

Alle klachten die gemeld zijn door karklacht