Klacht: Smerige en onveilige accomodatie

op 03 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Na een jaar hard werken en veel voor pret zijn wij 1-8-2016 een midweek naar de Berckt gegaan. We hebben een lastig jaar gehad dus hadden dit echt even nodig. De eerste indruk van het park was erg leuk…. heel veel te doen voor kinderen. Eenmaal bij de accomodatie kwam de muffe lucht je te gemoet, we hebben alles tegen elkaar open gezet en zijn buiten gaan zitten waar de kinderen lekker aan het spelen zijn gegaan. Eenmaal bed tijd viel ons op hoe vies het eigenlijk was,alles plakte er zaten vlekken op de muren die daar niet hoorde en schimmel in de kitranden. Verder waren de trapjes richting de accomodatie erg instabiel en stonden op instorten. De volgende ochtend ben ik gelijk naar de receptie gegaan om hier melding van te maken maar kreeg te horen dat ik dan maar gelijk haf moeten komen want nu konden ze er niks meer aan doen, een beetje verbouwereerd en met de mededeling dat ze hier melding van zou maken ben ik afgedropen en met het gezin naar Venlo gegaan. Toen wij die avond weer terug kwamen in het huisjes was alles nat (niet klam maar nat) zo vochtig was het in het huisje. Toen wij naar bed gingen viel ons op dat er een nest vliegen / wespen zat in onze lamp van de slaapkamer, dit was voor ons de druppel. Ik heb geen oog dichtgedaan en hebben gelijk een klachtenformulier ingevuld op oostappen.nl. de volgende morgen hebben we geprobeerd te bellen naar oostappen maar dit nummer is niet in gebruik. Uiteindelijk hebben we gebeld met de manager van de berckt maar hier kregen we weinig begrip van want we hadden gelijk melding moeten maken van de staat van het huisje, de eerdere melding die gemaakt was is nooit binnen gekomen. Verder vertelde hij dat hij nooit van deze klachten gehoord had. We konden een tientje krijgen om een biertje te drinken en daar was het voor hem mee afgedaan. Wij hebben er nu maar voor gekozen om naar huis te gaan. Wij gingen ons namelijk echt ziek voelen en onze zoon van 11 maanDen kreeg allemaal rode vlekken in zijn gezicht. Het was daar zo vies dat hij alleen maar in zijn bedje kon zitten spelen en niet rond kon kruipen.

Ik ben tevreden als wij een (gedeelte) van ons betaalde bedrag terug krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne.Sarris