Klacht: Smerige accomodatie

op 31 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Via vakantie veilingen hadden mijn zoontje en ik een midweek en een weekend achter elkaar geboekt op vakantiepark Elfenmeer.
Bij aankomst maandag was onze accomodatie echt heel smerig en ben ik teruggegaan naar de receptie. Binnen no time werd het vuil opgehaald maar schoonmaken ho maar. Dus ben ik zelf maar gaan poetsen.. als je met de bezem langs de randen van de bedden ging kwam er zoveel stof mee, hele plukken!!, te vies voor woorden.ook ontbrak er veel van de huisraad en dit was niet voorradig en daar moest je het mee doen.
Op vrijdag moesten wij van accommodatie wisselen ivm 2 aparte boekingen. Geen probleem.
Eenmaal aangekomen in accommodatie nummer 2 was het precies hetzelfde verhaal x 10! Dit was echt viezer dan vies. Weer naar receptie gelopen en ze stuurden meteen schoonmaak. Eenmaal aangekomen bij de accomodatie stond deze idd te wachten op ons en ik liet haar alles zien. Maar ze schoof alles af naar haar baas. Vieze vlekken in de zitkussens,,ga ik overleggen met mijn baas. Vieze vloer, oh ja, dat zou niet mogen. Overal vieze vlekken van doodgeslagen insecten, oh, ik kan er wel een doekje over halen!? Weer helemaal stofplukken naast de bedden, vieze haren in de douche, geen bezem, geen schoonmakpakket, ontbreken van huisraad en wat er wel stond zo vet als spek.. koelkast vies en stonk..
Dus maar weer een schoonmaakpakket gehaald en bezem bij de receptie en zelf maar weer aan de poets gegaan. Sorry hoor!! Maar dit wil ik niet als ik op vakantie ga! Bij center parcs en landal is het WEL altijd schoon! En het ergste is dat de meiden bij de receptie niet eens moeite doen om iets te regelen en dat iedereen alles afschuift op elkaar. Inclusief de eigenaar. Die zegt letterlijk, oh, weer die nieuwe schoonmakers. Wat een slecht park.
Ze moeten zich schamen om dit te verhuren aan mensen..

Aangezien ik 2 dagen aan het schoonmaken ben geweest en er veel in de accomodaties ontbrak zou ik graag de helft van het bedrag terug ontvangen. Ik heb 110 euro betaald voor de midweek en 105 voor het weekend.

Alle klachten die gemeld zijn door Truus15