Klacht: Smaak veranderd

op 21 april 2017 over Lipton in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik drink al vanaf dat ik een jaar of 12 ben lipton ice tea sparkling, toen heette het nog liptonice, ik drink gemiddeld 8 liter per week……althans dronk, want de smaak is drastisch veranderd. Het is vieze bende geworden zogenaamd ‘low in calories’. Ik ben overgestapt naar Nestea, helaas minder lekker maar er zit nog wel normale suiker in en heeft geen vieze bittere nasmaak als de ‘nieuwe’ lipton ice tea. Ik hoop dat er zoveel klachten komen dat ze het misschien aanpassen. Maar ik heb daar een hard hoofd in want het testpanel van lipton heeft gezegd dat de smaak het zelfde is
…..ik vraag me af of deze mensen misschien zonder tong zijn geboren want ik heb die zelfde test gedaan met 4 mensen en alle 4 haalden ze de nieuwe ice tea eruit omdat deze een vieze nasmaak heeft.

Ik ben tevereden als lipton gewoon weer normale suiker in hun product doen ipv Invert-suiker zoals dat heet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lipton

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lipton nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jerryhox84