Klacht: smaak van de espresso

op 13 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij , mijn man en ik vinden het super jammer dat de oude heerlijke espresso sticks niet meer te koop zijn.
De nieuwe azero vinden wij niet te drinken. de smaak is compleet anders en het heerlijke aroma is weg. verder blijft er drab achter , die als je niet uitkijkt in je mond terechtkomt. Wij overwegen om dan maar weer een koffiezetapparaat aan te schaffen. Heel erg jammer allemaal

Mocht de echte espresso weer terug komen, dan zouden wij heel tevreden zijn. Alle verandering is geen verbetering.
Wij hebben ook al de douwe egberts variant geprobeerd , maar ook deze haalde het niet vergeleken met de oude vertrouwde nescafe espresso sticks

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

4 maanden geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben een e-mail aan Els gestuurd met de informatie over de wijziging van NESCAFÉ Espresso naar NESCAFÉ Azera Espresso. Ook hebben wij haar beloofd dat wij haar bevindingen zeker onder de aandacht zullen brengen van onze marketingafdeling van NESCAFÉ . Als mogelijk alternatief een andere NESCAFÉ koffievariant aangegeven. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:17 geantwoord

Beste Els,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Elsetakje