Klacht: smaak van de espresso

op 13 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij , mijn man en ik vinden het super jammer dat de oude heerlijke espresso sticks niet meer te koop zijn.
De nieuwe azero vinden wij niet te drinken. de smaak is compleet anders en het heerlijke aroma is weg. verder blijft er drab achter , die als je niet uitkijkt in je mond terechtkomt. Wij overwegen om dan maar weer een koffiezetapparaat aan te schaffen. Heel erg jammer allemaal

Gewenste Oplossing:

Mocht de echte espresso weer terug komen, dan zouden wij heel tevreden zijn. Alle verandering is geen verbetering.
Wij hebben ook al de douwe egberts variant geprobeerd , maar ook deze haalde het niet vergeleken met de oude vertrouwde nescafe espresso sticks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben een e-mail aan Els gestuurd met de informatie over de wijziging van NESCAFÉ Espresso naar NESCAFÉ Azera Espresso. Ook hebben wij haar beloofd dat wij haar bevindingen zeker onder de aandacht zullen brengen van onze marketingafdeling van NESCAFÉ . Als mogelijk alternatief een andere NESCAFÉ koffievariant aangegeven. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Elsetakje