Klacht: Smaak Nescafe Gold

EH5087 op 31 maart 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte, Bij deze wil ik u melden dat naar onze beleving de smaak van Nescafe Gold sinds kort flink anders is. Dit is samengevallen met de nieuwe verpakking. Het granulaat is veel stoffiger, kleinere korrels, de smaak bitterder, met lange vervelende nasmaak en er blijft poeder achter in het kopje wat voorheen nooit het geval was. Ter proef nog ergens een oude pot gaan kopen en inderdaad die was veel beter maar is nu helaas op. Wat nu te doen na 20 jaar Nescafe

Terug op de vorige versie van Nescafe Gold

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 14:28 geantwoord

Beste Eric,

Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe smaak van NESCAFÉ GOLD je tegenvalt.

Wat is er veranderd
Onze NESCAFÉ GOLD is vernieuwd. Door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (3%) komt de zachte smaak en het rijke aroma van de koffie nog beter vrij. Het residu dat je in het kopje ziet, zijn de fijngemalen koffiebonen. Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak.

Het spijt me te horen dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden.

Wat betekent dit voor mijn koffie
De NESCAFÉ GOLD die je kent, in een pot van 200 en 50 gram en de doosjes wordt sinds week 8 niet meer gemaakt. Langzaam zal de voorraad in de winkels verdwijnen.

Misschien kun je dit eens proberen
Een goed alternatief voor NESCAFÉ GOLD is de NESCAFÉ Gold Crema.

Tot slot
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door