Klacht: Smaak anders na veranderen design fles

op 11 juli 2016 over Grolsch in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer, mevrouw,

We kopen nu al geruime tijd bier van Grolsch, met name beugelflesjes, en hebben dit altijd met veel genoegen gedronken. Tot onze spijt heeft Grolsch besloten een nieuw etiket te ontwerpen en tot onze schrik was niet alleen het design anders, maar is naar onze mening tevens de smaak veranderd. Het bier had een houterige nasmaak (anders dan normaal) en hoewel we houden van een biertje met karakter, kwam dit de smaak naar onze mening niet ten goede. We vragen ons af of dit te maken heeft met een ander recept, of dat dit een batchfout was.

Gewenste Oplossing:

We horen graag of dat deze nieuwe smaak onze verbeelding is, of dat er een nieuw recept/ verkeerde batch is gemaakt. We willen graag Grolsch blijven drinken en we hopen op een geruststellend antwoord.
Met vriendelijke groet,
Huize Kerstboom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 12 juli 2016 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HuizeKerstboom