Klacht: smaak

op 19 februari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik een klacht heb geuit tegen de klantenservice/contact van Nescafé Espresso in poedervorm, heb ik heel netjes en vriendelijk per post twee staafjes ontvangen. Ik Vraag mij alleen de reden af, want ik heb een klacht uitgesproken over de smaak, niet de verkrijgbaarheid. Een beetje sneu.

Gewenste Oplossing:

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik wil altijd de sterkste smaak van espresso's drinken en dat was deze: Nescafé Espresso Original met 4 druppels beslist niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Honing,

Bedankt voor je feedback.

Mocht het nodig zijn mag je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer:
0800 3652348. Je mag ons ook een e-mail sturen of een bericht op facebook plaatsen.

We wensen je een fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Goedbedoeld