Klacht: sluitingstijd

op 17 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was op zaterdag 17 september bij de Action in Wijchen. Wat ons al stoorde dat 3 verkoopsters bij elkaar de haren aan het vlechten waren. ik was nog wat vergeten dus ik loop terug naar de Action. Ik kom om 8 minuten voor 5 bij de Action aan. en tot mijn verbazing mocht ik niet meer naar binnen. ze waren al gesloten. terwijl op de deur staat dat de winkel tot 5 uur open is.

Als ik gewoon naar binnen had gemogen. en dat de verkoopster mee mede had gedeeld of ik er rekening mee wilt houden dat de winkel om 5 uur sluit.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door astridsmolders