Klacht: Sligro neemt het niet zo nauw met de gezondheid van klanten.

op 17 september 2018 over Sligro in de categorie Groothandels

Bij pinda’s van het merk Duyvis is de kankerverwekkende stof Aflatoxine B1 gevonden. Er is dus kans op een mogelijke vergiftiging.
Sligro heeft een brief rondgestuurd waarin zij het alleen maar belangrijk vinden om de zakjes terug te sturen. Er staat nergens vermeld wat je moet doen als je deze toch hebt geconsumeerd. Even gebeld met Sligro….op de vraag wat nu geeft niemand antwoord….bel je huisarts maar even is dan het antwoord. Nee, maar wel zo’n brief op vrijdag middag bij de mensen binnen laten vallen….en dan om 5 uur gewoon de telefoon niet meer opnemen zodat de mensen een weekend zonder antwoord zitten.
Je kunt wel een goed verkoopsysteem hebben maar als de kwaliteitsdienst zo met bepaalde zaken omgaat zal het hun dus echt een zorg zijn hoe de klanten denken.

Niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sligro over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sligro in behandeling genomen

Bericht van Sligro

3 maanden geleden - Dag Ber. Bedankt voor je bericht. Goed dat je aan de bel trekt en dit ook via klacht.nl met ons deelt. We vinden het vervelend te horen dat je niet naar volledige tevredenheid te woord bent gestaan. Indien gewenst nemen wij graag telefonisch contact met je op. ^PS

Reactie van de melder van de klacht Rene Ber

3 maanden geleden - Vervelend, vervelend......???. Net even met de huisarts gebeld.....Omdat ik personeel in dienst heb die deze pinda's ook hebben geconsumeerd moet ik nu contact opnemen met de GGD....en u doet dit als bedrijf simpel af met een briefje stuur de pinda's maar terug. Ook bij Duyvis geen enkel berichtje op de site. Buiten het feit dat ik niet goed te woord ben gestaan is de brief die door Sligro is verzonden te simpel voor woorden. Tik zelf een even Aflatoxine B1 in en kijk dan eens wat dit betekend. Nee, gewoon een briefje met stuur de pinda's terug...... Verder niets vermelden wat je moet doen als je de pinda's toch hebt opgegeten. Dus hoezo volle tevredenheid, we hebben het hier over de gezondheid van mensen.....en u heeft het over tevredenheid. Hoe denkt u dat ik, en mijn medewerkers het weekend zijn ingegaan....bij jullie niemand te bereiken....en dan alleen de kreet stuur maar terug?

Bericht van Sligro

3 maanden geleden - Dag Ber. Dank voor je reactie. We stellen het op prijs dat je jouw ervaring met ons wilt delen. En nemen je feedback ook mee in de communicatie omtrent onze toekomstige recall brieven. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij graag van je. ^PS

Reactie van de melder van de klacht Rene Ber

3 maanden geleden - Zoals ik al dacht...gewoon een standaard antwoord zonder te weten waar het nu echt over gaat...maar maakt u zich geen zorgen het gaat over de gezondheid van mij en mijn medewerkers....het gaat gelukkig niet om uw gezondheid, dan is het geven van zo'n simpel antwoord het makkelijkste....maar ik verzeker u dat ik het hier niet bij ga laten en dat uw recall briefje echt nog wel ergens gaat opduiken. En dan gaan we nog eens kijken of het met een simpel tekstje kan worden afgewerkt....wordt vervolgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Ber