Klacht: Slegte producten

op 29 juli 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Wie en wat is toemen !
Als je bij toemen iets koopt dan krijg je gegarandeerd problemen ( dit nog netjes uitgedrukt )
Wij hebben eerst een ISHIMA RC auto gekocht bij thuiskomst de accu opgeladen en rijden maar dus niet binnen 5 minuten begeeft de auto het er zijn schroeven aan de onderkant uitgetrild telfonische contact gehad er werd ons gezegd dat we maar langs moesten komen daar aangekomen weten ze nergens wat van de auto werd uiteindelijk gerepareerd
Wij denken Thuis lekker rijden dus niet de auto doet niets oorzaak de schroeven zijn te lang die blokkeren de aandrijving wij hebben de te lange schroeven eruit gehaald toen deed de auto het wel.
heelhaas voor maar 5 minuten de motor doet het niet meer hij begint te roken
weer contact opgenomen met toemen we moeten maar weer even langs komen
weer bij toemen aangekomen en wat denk je ze weten weer nergens van af
we hebben 3 uur gewacht voor dat de auto het weer deed er is een andere motor ingezet ik heb bij de reparatie bij gestaan er worden geen nieuwe onderdelen gebruikt voor reparatie maar onderdelen van een donor auto
maar ja hij doet het weer wij dachten nu zal het toch wel goed zijn wand alle onderdelen zijn al bijna vervangen
bij thuiskomst wat denk je binnen 5 minuten valt de hele aandrijving van de auto af
weer telefonische kontact gehad wat denk je we moeten maar weer langs komen
dus wij weer daar naartoe deze keer wisten ze wel waar we voor kwamen
wij wilden het geld terug maar dat was niet mogelijk vervolgens konden we de auto omruilen als we een duurdere model kochten toen hebben we op aanraden van de huidige eigenaar een ARRMA vorteks gekocht wand dit zou het beste zijn
thuis aangekomen rijden maar na de tweede accu stop de auto
weer kapot weer terug nu de regelaar wij willen ons geld terug dat kan niet dat doen we niet word er ons gezegd
de auto word weer gemaakt met donor onderdelen weer naar huis 5 minuten rijden de auto weer kapot de hele achter wiel breekt af mijn bloed is nu wel aan het koken
telefonische contact gehad ik moest meteen een mail sturen met foto’s en dan zou ik mijn geld terug krijgen een mail gestuurd geen reactie nog een mail gestuurd geen reactie
we zijn nu heel boos weer terug naar toemen daar aangekomen worden we door die ouwe sukkel uit de winkel gejaagd hij trekt de doos uit onze handen en stuurt ons met een grote Mont naar de overkant
maar ja sukkels heb je overal denk ik bij mij zelf
wij zijn nu samen tot een oplossing gekomen dat ik mijn geld terug zou krijgen
ik moest de auto daar achter laten en dan zou het geld overgemaakt worden wand dat kon niet contant daarop zij ik dat ik daar geen vertrouwen in hat maar ze zijden dat het op papier werd gezet daar ben ik dan uiteindelijk mee akkoord gegaan in deze brief staat dan ook dat er onvoldoende schade aan de auto is om te kunnen zeggen dat het onder gebruikersschade valt en dat het te verwijten valt aan slecht materiaal en dat ik mijn volledige aankoop bedrag voor 22 juli terug gestort kreeg deze brief is ondertekend door niet minder dan
Mitchell van toemen .
Wat denk je wat er dinsdag 2016-07-19 op de stoep staat een RC auto met een bericht dat het komt door een botsing en geen materiaal fout is
Wij hebben in totaal : € 413.94 uitgegeven bij toemen voor rotzooi
Wij hebben in totaal : 960 KM gereden naar toemen voor rotzooi
Dus wat is toemen : een leugenachtig bedrijf
Wie is toemen : een bedrieger die met afgekeurde produkten werkt
Dus wees gewaarschuwd als je iets bij toemen koopt

Als toemen de producten die ik daar gekocht heb terug neemt en ik mijn aankoop bedrag terug heb

Alle klachten die gemeld zijn door norbert van der heijden