Klacht: Slechtste vakantie ooit!

op 18 februari 2018 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst zeer goed ontvangen door receptie juffrouw . appartement voor 8 pers in hengelhoef voor een weekend 16 jan / 18 jan 2018 .zeer vuil appertement. zelf maar gekuist: vuile vloer badkamer.haarrekjes met haar in zetel. Overal zand en konfetti- resten!
Gelukkig hadden we zelf 2 hoofdkussens van thuis bij: we hebben 1 kussen gaan bijvragen…maar eigelijk kwamen we dan net toe! Het ene hoofdkussen is dik(nieuw) en enkele platte (versleten) hoofdkussens!
Ook was er een gordijn te weinig in de tv -kamer. Het keukenservies was ook niet voor 8 pers . Dan maar naar de receptie.
Daar werden we goed ontvangen en ze gingen ons de tekorte brengen.
Maar ze hebben de gordijn die we miste opgehangen..maar de gordijn ernaast niet verder gemaakt.(miste veel haakjes om goed op te hangen) ? Dat snap ik niet? Kan de werkman dan niet alles nakijken?
1 vieze vuile pan om in te bakken.geen grote koffietassen.
bij het mini golf voor 8 pers 1 balletje?
In het zwembad had een ander koppel onze slotkastjes opengekregen ( zeer onveilig gevoel .. alles zit daar wel in vb handtassen enzo) … personeel zwembad heeft zich meerdere malen verontschuldigd!
de receptie ( onvriendelijke werkman) zei dat het ons schuld was.. ge hebt het zelf niet goed gesloten en verder geen antwoord meer.
Zondag 18 jan gingen we frietjes kopen en zijn onze mannen terug moeten gaan… er waren 4 frietjes niet meegegeven en 2 stukken vlees te kort… maar wel aangerekend..
Deze vakantie die ik kado kreeg voor mijn 40 ste verjaardag was geen pretje en een serieuse domper om mijn feestvreugde!!!
We zijn niets meer gaan melden aan de receptie… ik was zo over mijn toeren… dit park is geen oostappen naam waardig… want ik heb jullie parken al meerdere malen bezocht en nu ben ik voor de eerste keer echt niet tevrede!! Ik heb fotos genomen … maar krijg ze niet mee doorgestuurd( heb het wel geprobeerd)
Mvg marien – beutels

Ik hoop dat deze klachten verbeteren ..want we denken dat dit park in de zomer een echt pluspunt is door het mooie natuurmeer en het goede suptropische zwembad.
Ik kan mijn verjaardagsweekend niet meer overdoen? Jammer ....

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beutels nadia