Klacht: Slechtste burgerking ooit

op 22 maart 2020 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Hallo,
we gingen vandaag door de drive bij de burgerking. Omdat dat de enigste optie was vanwegen het caronavirus. Toen we aankwamen en de mevrouw onze bestelling wou opnemen. Werd er bijna tot geen nederlands gepraat en daardoor werden wij niet begrepen. Eenmaal toen het gelukt was. (Dachten we) moesten we naar het 1e raam om af te rekenen. Toen we daar aankwamen werd er niks gezegt. En de pinautomaat zo in de handen gedrukt. Ze zij alleen naar volgende raam. (Half nederlands). Toen we naar het laatste naam moesten. Moesten we vrij lang wachten op onze bestelling. De andere medewerker die ons vervolgens het eten wou meegeven. Sprak ook geen nederlands. We kregen uiteindelijk de bestelling. Vervolgens gingen we naar de parkeerplaats ernaast. En van onze bestelling klopte niks. Toen ging mijn vriend terug. En begonnen ze boos te worden en te schreeuwen. Na veel moeite. Hadden we de goede bestelling gekregen. Toen we het uiteindelijk wouden gaan eten. Was alles koud en vies. We zijn toen niet weer terug gegaan. Want ze zouden het toch niet begrijpen. WIJ GAAN NOOIT MEER NAAR DEZE BURGER KING. ik ga ook andere mensen dit afraden. Om bij deze burger king langs te gaan. Ik hoop voor een oplossing.
Zo niet? Bedankt voor dit deze slechte ervaring.

Komt u zelf maar met een oplossing

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolancr19