Klacht: Slechte verbinding, nog slechtere helpdesk

op 13 juli 2016 over Osmozis (WiFiCamping) in de categorie Vaste Telefonie

Als eerst werd de verbinding verbroken omdat de wifi niet gedeeld mag worden.
Een avondje goeie verbinding gehad maar nu is het weer slecht.
Helpdesk via de telefoon gebeld, die weten het ook allemaal niet. Was meer psychische hulp dan dat ze er echt verstand van hadden.
Via de mail is het antwoord dat het aan de breedband ligt, en ja als er iemand op youtube zit dat het dan trager wordt. (We zijn hier momenteel de enige op het park!)

Conclusie: te hoge prijs voor slecht internet

De helft van het geld retour (een goeie internet verbinding zal wel niet lukken in een week tijd) ;-)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Osmozis (WiFiCamping)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Osmozis (WiFiCamping) over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Osmozis (WiFiCamping) nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Osmozis (WiFiCamping) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Osmozis (WiFiCamping) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Osmozis (WiFiCamping)

Heeft op 09 september 2017 om 18:25 geantwoord

Geachte klant,

Om een zo stabiel mogelijke netwerk te behouden, voor alle gebruikers op de camping, moet de breedband gedeeld worden.

Deze technische beperking is niet alleen afhankelijk van Osmozis. We werken samen met het management van de camping, en de internet service providers om dit aspect te verbeteren. Wij blokkeren geen applicaties, zoals skype, en streaming, die veel banbreedte vereisen. Echter zoals aangegeven in onze \"Algemene voorwaarden\" kunnen wij de werking daarvan niet garanderen
Zodra de technologie het toelaat, zal Osmozis meer bandbreedte regelen ten behoeve van de gebruikers op uw vakantie verblijf.
Het is niet dat we genoegen nemen met de huidige breedband, het is alleen dat het op dit moment niet beter kan. Campings zitten vak op zeer afgelegen plaatsen, waar Internet service providers kilometers kabel moeten trekken, en hoe langer de kabel, hoe minder breedband er is.

Wij blijven tot uw beschikking moet u meer informatie wenst. Als u graag contact met ons opnemen, hetzij met ons e-mailen op support@osmozis.com of bel ons op +33.4.67.58.40.83 of 08.11.46.28.50.

Met vriendelijke groeten,

Osmozis Technische Dienst

Heeft op 09 september 2017 om 20:28 geantwoord

Lekker bij de tijd. Nu nog reageren op een klacht van vorig jaar. Doei!

Alle klachten die gemeld zijn door Olmargot