Klacht: Slechte trampoline

op 18 augustus 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

In mei dit jaar heb ik via itek een trampoline gekocht. Kinderen blij ik blij. 3 weken later hing de stang van het het veiligheidsnet schuin over het trapondersteuning heen. De stang was gescheurt bij de aansluiting om het vast te maken aan de ttrampoline. Itek mail gestuurd heel vervelend en ik.kreeg met 1.5 week een nieuwe stang. Mijn dochter zei op een gegeven moment mama de trampoline voelt zo raar je zakt zo ver in. Bij het springen zag ik dat 1 van de poten jaar binnen sloegen ook iets verder naar binnen stond dan de andere. Foto gemaild van de poot en de stang die vervangen was want die ging alweer scheef staan.
Hierop kreeg ik niet echt antwoord behalve dat ze er mee bezig waren. Toen kwam het moment dat mijn dochter een salto maakt en de buitenring knakt in elkaar mijn dochter schrok zich een ongeluk. Dit was 10 juli. Ze willen vervangende onderdelen versturen maar daar geloof ik niet zo in. Ik had immer als een vervangend onderdeel gehad wat binnen 3 weken ook alweer scheef ging hangen. Ik ben op dit moment aan het bellen aan het mailen. Hun blijven bij vervangende onderdelen maar ik vertrouw er niet op deze trampoline heeft in 2 maanden best wel wat mankementen vertoond. Op juridisch vlak is mij geadviseerd volledig geld bedrag terug of geheel nieuwe trampoline. Beide kan niet volgens itek. Ik ga niet akkoord met vervangende onderdelen omdat er bij de lasnaden scheurtjes te zien zijn.

Ik zou graag een geheel nieuwe trampoline of het aankoopbedrag terug willen hebben

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soubil