Klacht: Slechte trage service > retour zenden is geld kwijt!

op 24 juli 2017 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

MADE heeft mooie spullen te koop, maar de klantenservice is zeer traag of onbereikbaar… zeker NIET VAN DEZE TIJD!
Kan de producten niet retour zenden want er is geen bijlage (retour ticket) toegevoegd in mijn email van 11 juli. Inmiddels is het 24 juli, kan dus nog steeds niet mijn pakket retourneren!!!! Heb meerdere malen gebeld zelfs na 7 minuten wordt nog steeds niet opgenomen of wegens personeel te kort gewoon gesloten. Op mijn email vraag van 3 dagen geleden heb ik nog steeds geen antwoord teruggehad inmiddels is het bijna weekend en gaat de wachttijd op antwoord waarschijnlijk langer dan een week duren… heb 2 weken om mijn pakket te retourneren,zo frustreren jullie de klanten en wordt het extra moeilijk gemaakt om aan jullie voorwaarden te voldoen als je erzelf ook niet aan voldoet!!! plus dat de retourkosten ook nog eens worden afgetrokken van het totaalbedrag. Ronduit een slechte en trage service. Gisteren 18 juli weer gebeld, de retourticket zou alsnog binnen 1 uur naar mijn emailadres verzonden worden, het is nu een dag later en nog steeds helemaal niets terug ontvangen. Ben er nu echt klaar helemaal klaar mee…wat een K..bedrijf!!! Ik eis 100% extra compensatie!!! voor alle loze beloftes,veel verloren tijd,alle moeite en de gemaakte telefoontjes die ook niets opleveren,schandalig gewoon!!!

Gewenste Oplossing:

100% extra compensatie..eigenlijk zou ik een dubbele vergoeding moeten claimen..2 X volledig bedrag incl. evt. verzendkosten retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Made.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door maakmenietgek