Klacht: Slechte toegang tot parkeergarage Erasmusbrug

op 15 mei 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Gisteravond na een gezellige avond in restaurant Prachtig onder de Erasmusbrug in de stromende regen met een steeds natter worden parkeerkaart, in het donker, geprobeerd de garage in te komen. Ook een ander stel probeerde het maar het lukte niet. Op de info knop drukken leverde niets op. Gelukkig kon een ander persoon die zojuist geparkeerd had de deur voor ons open doen. Volledig verzopen van de regen konden we toen proberen met de natte parkeerkaarten 10 euro af te rekenen. Na veel pogingen gelukt. Een ontzettend leuke avond eindige in een natte deceptie.

Om te beginnen een afdak boven het apparaat waarmee je toegang kunt krijgen tot de garage, dan sta je tenminste droog en kan je parkeerkaart niet nat regenen. Ten tweede meer licht zodat je de instructies kunt lezen en het apparaat kan bedienen. En graag ook de instructies aan de voorzijde en niet aan de zijkant van het apparaat. En een 50% korting op de kosten lijkt mij een mooi gebaar.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prachtig