Klacht: Slechte stof

op 20 maart 2017 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Na een heel leuk gesprek en prima service bij Chateaux d’Ax te Rotterdam zo teleurgesteld in hoe het nu loopt. Een hele dure prachtige bank gekocht. Allemaal losse elementen. Dit bekleed in 3 verschillende stoffen. Helaas gaat de bank met 3 maanden op de naad al stuk bij 1 soort stof. Klanten service gebeld, slechte service en slecht afspraken mee te maken. Uiteindelijk iemand geweest, heeft alleen de naad gemaakt en van de stof moesten we de pluisjes er maar met een roller afhalen! Bank van 6500 euro en een paar maanden oud. Na een maand weer ergens anders de naad stuk. Gemaild naar Rotterdam dat hun wat konden betekenen omdat we daar zo fijn zijn geholpen, ineens geen antwoord meer gekregen. We zijn nu maanden verder en er is nu een afspraak gemaakt voor 4 april, ze zeggen dat er dan foto’s voor de fabrikant worden gemaakt. Kortom dit gaat nog heel lang duren. Echt zeer teleurgesteld en we gaan kijken hoe we hier zelf mee om gaan, want deze service bij zo’n bank, dat is zeer ongepast.

Als we net als de andere elementen de juiste stof op de bank hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter - Adriaan