Klacht: slechte smaak bij aanbiedingen

op 29 april 2016 over Grolsch in de categorie Bier

Regelmatig zijn er bij Albert Heijn aanbiedingen op Grolsch. Ik ben gestopt hier gebruik van te maken omdat het bier zeer slecht smaakt.
De datum is ok , maar toch. voorbeeldnummer slechte smaak fles:
Aug 2016 B11Y59

Als de aanbiedingen de normale smaak hebben. Had een half jaar geleden een groot feest, en 16 kratten aanbieding ingeslagen hiervoor. Iedereen klaagde er over. Misschien enige compensatie?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 02 mei 2016 om 08:20 geantwoord

Heeft op 02 mei 2016 om 12:47 geantwoord

Ik heb het nummer van de flessen vermeld dus moet dat te traceren zijn.
Overigens als Consumentenservice zonder N in de ondertekening staat. neem ik het al helemaal niet meer serieus.

Bericht van Grolsch

1 jaar geleden - Geachte heer De Kort, Wij vinden het jammer dat u zich, na het stellen van mijn vraag, niet serieus genomen voelt. Wij nemen onze consumenten en klachten juist zeer serieus. Vandaar ook mijn vraag of er nog (gesloten) flessen bewaard zijn gebleven zodat we ze kunnen onderzoeken om te kijken wat ermee aan de hand is. Mocht u deze nog in uw bezit hebben dan horen wij dit graag en kunnen we een afspraak maken om ze te komen ophalen voor onderzoek. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsch Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Watmoetikhiernouweerverzinnen