Klacht: Slechte serviceflats ik einede

op 20 februari 2018 over LG in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2017 heb ik een NIEUWE wasmachine aangeschaft van LG, deze bleek na 1 week lek te zijn, fabrieksfout.
1ste monteur belde af, 2de monteur had onderdeel niet bij zich en 3de monteur heeft wasmachine gemaakt, 3 dagen vrij moeten nemen.
Na de lekkage bleken de antieglij viltjes losgelaten te hebben waardoor de wasmachine nu wegloopt, monteur had deze niet.
Zelf maar voor 20 euro antieglijrubbers gekocht maar deze werken niet.
Bij LG gevraagd voor nieuwe antiglij viltjes.
Per mail, per whatsap en meerdere malen per telefoon.
Het is nu 20-02-2018 en ze zijn er, met meerdere mensen, mee bezig.
Volgens hen is het allemaal niet zo gemakkkelijk als ik denk, wacht maar weer af.
Zie foto waar alles omgaat.
Vandaag 09-03-2018 wederom gebeld zijn nog steeds met meerdere personen bezig met deze kwestie.
Volgens hun op 26-02-2018 reeds verstuurd maar nog niets gezien.

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk mijn antiglij viltjes ontvang.
Eigenlijk zou ik meer mogen verwachten als service maar dat vraag ik maar niet dit is al moeilijk genoeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amsteltje