Klacht: Slechte service slechte keuken

op 12 juli 2017 over Van Wanrooij in de categorie Keukenleveranciers

In april 2016, is onze nieuwbouw woning opgeleverd. Midden april heeft van wanrooij onze keuken geplaatst. De keuken had erg veel gebreken.. kapotte en vergeten plinten, nikz afgekit, krassen in de inductie, oven hangt scheef, gescheurd aanrechtblad, scheve afzuigkap. Ga zo maar door. De zelfde dag meteen gebeld en een klacht ingedient, na een tijdje komt eindelijk de hoofdmonteur kijken; de hoofdmonteur is erg grof en totaal niet klantvriendelijl maar ziet de problemen wel. “Wordt zsm opgelost”. Een tijd later (9 juni) komt een andere monteur de keuken maken. Nu (1juli) is de keuken nog steeds niet af.. de plinten zitten er nog niet onder, het kookeiland niet netjes gekit, en mist nog afwerklatjes. Aangezien wij in totaal 8 vakantie dagen in hebben moeten zetten en we de service zo slecht vinden, vonden wij enige vergoeding wel nodig. We hadden interesse in een tafelblad en wouden deze er dan gratis bij, van wanrooij besluit ons korting te geven op het tafelblad maar gebruiken valse bedragen. Uiteindelijk toch maar akkoord gegaan met de prijs van 360 euro. Dit was prima en werd zsm afgehandeld. Nu na 6 telefoontjes en een aantal mails zijn we nog steeds geen stap verder. Telkens iemand anders aan de lijn met het zegje: morgen wordt u terug gebeld. Beloofd! Dit is niet het geval.. we zitten met onze handen in het haar. Hoe nu verder?

Ik wil binnen een week ons tafelblad ontvangen en binnen een week wil ik dat de keuken af is. Enige excuses zijn ook wel van toepassing.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimthielen