Klacht: Slechte service, geen reactie op e-mails, geldwolven

cjnanninga op 09 juli 2020 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Meermaals status van ons appartement aangekaard; kapotte gordijnrails, gat in het raam, verkeerd gemonteerde lampjes in de badkamer etc. Krijgen echter nooit reactie. Daarnaast nu enkele dagen voor ’t ingaan van de nieuwe maand een brief waarin verhoging van de huur wordt aangegeven. Echter klopt de rekensom niet, of is in ieder geval erg onduidelijk. Telefonisch contact opgenomen, echter weer verwezen naar contact via de mail, hier weer geen reactie op gehad maar wel binnen enkele dagen gelijk een verzoek gekregen om nog extra geld over te maken. Concluderend een stelletje geldwolven waarbij volgens mij je e-mails gelijk naar de prullenbak verdwijnen en er totaal geen aandacht is voor de huurder. Zolang Nederwoon zijn geld maar krijgt, want tja, ze kunnen het maken in deze tijd he met alle woningzoekende en absurd hoge huurprijzen…

Zodra de woningtekorten in Nederland weer opgelost zijn en dit soort uitzuigmaatschappijen snel leeglopen omdat huurders ergens anders ook een huis kunnen krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cjnanninga