Klacht: Slechte service en garantie klantonvriendelijk.

op 25 juni 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Bij Toemen via de webshop een Rc auto gekocht een mooie aanbieding zo leek het.
Na het vlot leveren accu laden en rijden, na vijf minuten hield het sturen ermee op. Auto aan en uit en leek weer te werken. Na vijf minuten vloog de band kapot. Toemen gebeld met dit verhaal en tja dat kan gebeuren was het antwoord. Ze hadden nog wel een band liggen tegen een betaling wilden ze de band wel opsturen gelijk twee nieuwe banden met en velgen besteld. Op de velgen wacht ik nog steeds . Band ontvangen dus ik kon weer rijden. Weer hield het sturen ermee op. De auto opnieuw volgens het boekje proberen in te stellen wat niet werkte. Toemen gebeld en ik kon de auto opsturen. De auto heeft er twee en halve week gestaan. Tussentijds gebeld en kreeg allerlei smoesjes en zeer onvriendelijke medewerkers te spreken. Wat ik terug kreeg was een andere opgelapte auto.
Weer na een keer rijden de band kapot. Toemen gebeld en de medewerker gaf toe dat er in de desbetreffende banden een productie fout zit ik kon ze wel retour sturen maar wilde graag een mail met foto\’s ontvangen. Dus zo gezegd zo gedaan mail met foto\’s gestuurd. Mijn lol is ervandaan dus wil mijn geld terug
Na twee dagen antwoord van Tony. Kwam erop neer dat ze geen garantie gaven want ik zou er waarschijnlijk te agressieve rijstijl op nahouden.
Bij toemen is garantie tot aan de deur en dan is het klaar.

Ze hebben een ondeugdelijk product verkocht maar staan hier niet voor is enkel en alleen geld vangen en zoek het maar uit.

Ik ben tevreden wanneer ik de aankoopsom en gemaakte kosten terug krijg zodat ik ergens anders een auto kan kopen.
Of met een goede oplossing komen.

Ook zal ik het er hier zeker niet bij laten als hier niets uitkomt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sijtse