Klacht: slechte service en garantie geven ze niet !!

Ik heb midden augustus 2019 een scooter bij ze aangeschaft (Ecooter E2S60, dus met dubbele accu) en de verwachte levertijd was 3-4 weken. Al vrij snel veranderde de status van besteld, via binnengekomen naar wacht op accessoires, terwijl ik eigenlijk gewoon de kale uitvoering had besteld, dus: welke accessoires?. Deze status bleef 3 weken lang staan. Toen maar eens gebeld (ondanks dat er staat: niet bellen, want dit geeft vertraging) . Het bleek dat de tweede accu wat laat op zich laat wachten, en levertijd had van enkele maanden. Duhh, laat je dan de scooter nog enkele maanden staan dan? Even communiceren met de klant, en uitleveren toch?….de tweede accu komt dan wel. Enfin, uiteindelijk thuis bezorgd. De tweede accu is nooit door hun geleverd, maar uiteindelijk, na vele telefoontjes, mailtjes, ook naar de importeur, is uiteindelijk door de importeur zelf(hulde !!) de tweede accu eind dec (!!!) geplaatst bij mij thuis. Fijne service van de importeur, prima! Van FastFurious hoorde ik helemaal niets meer. In maart brak een lasnaad voor het windscherm, de beschermkap van de riem roestte verschrikkelijk, en de schakelaar was gebroken voor de zijstandaard, zodat soms bij elke hobbel de scooter uitviel. (systeem dacht dat de zijstandaard uitstond, en dan kan je niet rijden als beveiliging). Begin april heb ik de scooter weggebracht naar FastFurious voor deze 3 garantie reparaties. Dit zou max 2 dagen duren. Na 6 werkdagen nog niets gehoord, dus met veel moeite (je komt er niet door, of je wordt gewoon in de wacht gezet voor ruim 47 minuten).gebeld, en kreeg als antwoord: oh, hij is allang klaar, alleen de kap is onderweg, komt begin volgende week, tegenwoordig duurt het wat langer bij PostNL. Duhh, kun je ook zelf ff bellen naar je klant en overleggen? Oke, aangezien ik de scooter wel kon gebruiken, zelf maar weer opgehaald, en wat bleek? Alle drie de zaken was garantie, alleen ik moest wel € 60 aftikken……arbeidsloon. Wettelijk gezien is bij garantiezaken, dekt zowel de onderdelen als arbeidsloon. Nee, bij FastFurious is garantie tot de deur, dan beginnen ze te rekenen. De kap zou binnen 4 dagen komen, is al bij PostNL, maar ze zouden deze direct sturen naar mijn huis, dan zet ik deze er zelf wel op. Dat is inmiddels al 3 weken geleden, maar de kap is er nog steeds niet. En 3 keer geprobeerd te bellen, maar wordt direct in de wacht gezet, of geen gehoor. Service? Waardeloos, en garantie? Geen, tot de deur! Zodra deze mensen je geld hebben is het klaar, en je moet eea maar zelf uitzoeken. Ik heb een mail hierover op 7 mei geschreven naar ze, wel een ontvangst bevestiging, maar je hoort natuurlijk verder helemaal niets meer van ze, immers, ze hebben mijn geld al..

In ieder geval de € 60 retour, want wettelijk heb ik 2 jaar garantie, dit dekt arbeidsloon en onderdelen!

https:www.consumentenbond.nljuridisch-adviesgarantie-reparatiegarantie-binnen-garantietermijn

In tweede instantie: de beschermkap deze week thuis ! Ze zeiden dat hij al bij PostNL onderweg was. Echt waar of zoethoudertje?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fast & Furious Scooters

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fast & Furious Scooters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimdejong55