Klacht: Slechte service bij montel beloven veel maar komt niks van terecht

op 11 juli 2012 over Montel in de categorie Lederwaren

Onlangs heb ik bij montel een bank gekocht waar ik 600 euro moest aanbetalen. Mensen doe dat nooit, De service in de winkel was uitstekend, met een vertrouwd goed gevoel hebben wij bankstel gekocht. Tijdens de aankoop heb ik aangeven dat  ik op de eerste etage woon, en dat er een draai in de trap zit. Na alle maten doorgegeven te hebben gegeven gaven ze aan dat dit geen enkel probleem is en een bouwlift was niet nodig en zou moetten lukken.
Vandaag werd de bankstel geleverd en echter lukte het niet om deze boven te krijgen. Volgens de bezorger komt het  vaker voor dat de klant te horen krijgt dat het geen probleem is  en het vervolgens niet lukt, de bezorgers kwamen binnen en zeiden meteen al dat het niet gaat lukken ze hebben niet eens de moeite genomen om het te proberen.Er moet een mobile lift aan te pas komen en de koste daarvan is 250 euro en daar mag de klant voor opdraaien. Dit is toch absurd ga dan niet zeggen dat het wel gaat lukken.

Ik ben tevreden als montel als service zelf die kosten voor de mobile lift opzicht neemt hadden ze maar niet moetten zeggen dat het wel moet lukken.

Alle klachten die gemeld zijn door Fara17