Klacht: Slechte service bij betaling

op 08 augustus 2017 over Hudson bar en kitchen in de categorie Cafés en Restaurants

Het eten bij hudson bar en kitchen in Rotterdam was goed. De persoon van service kwam optijd het eten brengen en gaf aan dat de frietjes, welke bij het gerecht horen later kwamen. Echter kwamen ze nooit. Op gegeven moment kwam een andere serveerster de borden ophalen en vroeg of het gesmaakt had, hier gaf ik aan dat de frietjes ontbraken en dat ik ze nu het eten op is, ook niet meer hoef. De serveerster vroeg of ik nog wat te drinken wilde. Hierop heb ik met nee geantwoord aangezien ik al 2 glazen cola op had + mijn wederhelft met een glas cola en een milkshake, welke ook niks meer wilde drinken. Bij de betaling zag ik de rekening. 53,- euro. Hier nogmaals aangegeven dat ik het er niet eens ben, omdat er geen korting is gegeven op de gemiste frietjes. De serveerster antwoord mij terug met: ik heb je de frietjes als nog aangeboden en gevraagd of je nog iets te drinken wilde hebben. Ik was verbaast van het antwoord, aangezien ik geen friet meer hoef wanneer mijn eten op is? En bij de vraag of ik drinken wilde? Ze gaf hierbij niet aan dat het drinken van het huis was. Stom verbaast met het terug gekregen antwoord heb ik de betaling als nog gedaan. Hierop kreeg ik te horen dat ze mij graag als klant terug zien. Helaas ondanks het lekkere eten kom ik hier niet meer terug. Ik vindt de service bij hutson hierom ook slecht in de cijfers.

Bij een exusses met een tegoedbon.

Alle klachten die gemeld zijn door Plettenburg