Klacht: Slechte service bezorgers

op 05 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Wehkamp een wasdroger besteld. Deze ontvangen maar wat een slechte service Dynalogic.
– Ten 1e komen ze aan de poort (deze zat dicht). Handje steken ze op en chauffeur loopt weg om de droger te halen. Niets geen communicatie dat ze voordeur niet konden vinden, lijkt me sterk, maar toch als het benoemd werd had ik er ander gevoel aan over gehouden.
– droger dragen ze naar 1e verdieping. Maar de droger op de wasmachine plaatsen, nee dat doen ze niet. Hoorde niet bij hun ‘werkzaamheid’. Werd niets aangesloten, verpakking als oud vuil ik gang achter gelaten.

Ik heb Wehkamp gebeld, benieuwd maar de voorwaarden. Zij hadden mij moeten vragen of verpakking mee moet of niet. Zij hadden het wel moeten aansluiten en de droger gewoon moeten optillen. (Waren ook 2 grote kerels dus gewoon luie types achteraf) tot de 4e verdieping moeten ze gewoon tillen dus de 1e was nog een luxe voor ze.

Wat het het wat erger maakt, ik ben 35 weken zwanger, maar dat alles maakt het die 2 niet uit om de klant tevreden te stellen. Wehkamp heeft er een klacht voor me van gemaakt en ik zou telefoon krijgen met een passende oplossing. Ik wacht het af maar ben zeer, zeer ontevreden over dit transport bedrijf. Snap niet dat een Wehkamp hier zaken mee doet, waar ik nog eens € 30,00 voor betaal! Dit alles was nog geen € 10,00 waard.

Als er contact opgenomen wordt met een excuses en ze opnieuw langskomen (niet die 2 van vandaag) om het naar behoren te installeren en de rotzooi mee te nemen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:22 geantwoord

Geachte heer en mevr. Slangewal,

Bedankt voor uw bericht. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad betreffende deze levering. Ik heb hierin aangegeven dat er inderdaad een 'Full Service' had moeten plaatsvinden, echter hebben de koeriers dit niet voldaan.
Zoals aangegeven heb ik het doorgezet naar de leidinggevende van de koeriers en deze heeft de Charter ter verantwoording gevraagd.

Nogmaals onze oprechte excuses en mocht u nog eens een levering via Dynalogic hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!

Kira
WeCare Dynalogic