Klacht: Slechte service

op 12 oktober 2016 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Vandaag zou Wohnwelt Pallen mijn nieuwe bank leveren, maar het bleek de foute bank te zijn. Aan de hand van hun bericht had ik wel met Rd4 geregeld dat mijn oude bankstel naar de kringloop zou gaan. De leverancier belde naar Pallen om te vragen of de bank kon blijven staan totdat de goede bank geleverd zou worden. Dat kon alleen als ik de bank volledig betaalde. Maar ik heb de helft al betaald. Zelf gebeld met klantenservice van Pallen en bereikte er alleen maar mee dat er naar me geschreeuwd werd. Helaas. Heb bank dus maar terug laten gaan en hoop nu maar dat mijn aanbetaling van meer dan 1.000 euro niet weggegooid is. En tot een eventuele goede levering, moet ik maar zelf wat regelen om op te zitten. Slechte service naar mijn mening.

Ik had het zeer op prijs gesteld wanneer Wohnwelt Pallen had kunnen regelen dat ik een bank had gehouden om op te zitten of akkoord was gegaan met een verdere betaling van 10% bovenop het reeds aanbetaalde bedrag van 50% ipv mij het hele bedrag te laten betalen.
Enige beleefdheid van de klantenservice toen ik het niet direct ermee eens was om het gehele restbedrag te betalen had ik eveneens op prijs gesteld.
Excuses vind ik wel op zijn plaats.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emfa