Klacht: Slechte service

op 06 september 2016 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni diepvries, koelkast en vaatwasser gekocht
Merk Beko,deuken in deur, deuken in andere vriezer, weer deuken, vaatwasser die het niet goed doet, zit nog steeds te wachten op andere deur voor de vriezer, handvaten viezer en koelkast zit 1,5 cm. Hoogte verschil in,leverancier wordt aan lijntje gehouden met allerlei beloftes,kortom nooit geen BEKO meer.

Gewenste Oplossing:

Als alles is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOGEM

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOGEM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geralt