Klacht: Slechte service

op 22 juni 2016 over Herstel Helden in de categorie Garagebedrijven

Bedrijf: Herstel Helden (shop-in-shop Tele2 centrum Den Haag)

Telefoon moest gerepareerd worden. Camera achterkant stelde niet meer scherp nadat het glas kapot was gegaan.

glas hersteld, maar stelde nog steeds niet scherp. tweede keer langs geweest, geen tijd om te helpen. Derde keer langs camera schoon gemaakt. Niks uitgehaald. Daarna nog twee keer langs geweest, maar niemand aanwezig zonder reden. Kunt het bedrijf niet bellen of mailen. Vierde keer dat ik langs ging werd mij verteld dat de vorige collega die mij geholpen had verkeerde diagnoses stelde en daarom ontslagen is. Weer ter repartie, weer schoonmaken lens, weer niks uitgehaald. Ondertussen iets van 7 keer langs geweest zonder resultaat. Als je vraagt of je iemand hogerop kunt spreken is dat niet mogelijk: “Ik heb geen baas”. ??? Word zeer amateuristisch omgegaan met een klacht, medewerker trekt alles persoonlijk aan wat er gezegd word. Zeer ontevreden over de service van Herstel Helden. Uiteindelijk ben ik dus niet verder geholpen..

Ik ben tevreden wanneer het bedrag wat ik betaald heb voor de reparatie terug word gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door JoostvdBerg