Klacht: slechte service

op 15 juni 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geprobeerd het via alle kanalen van itek om mijn probleem optelossen.ik heb contact opgenomen met rick van cranenbroek mede eigenaar maar deze wilde mij niet te woord staan.begrijp nu waarom de klantendienst zo kort af zijn begrijp niet waarom je garantie krijgt en als je dit dan wil het niet telt voor jou artikel.hoop dat het televisie programma radar hieraan zendtijd wil besteden

Gewenste Oplossing:

Het is niet meer fan normaal om mijn probleem welk binnen de garantie valt netjes op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marja.loulou