Klacht: slechte service

op 29 maart 2013 over wm autohandel in de categorie klachtmelden

21 december een auto gekocht met apk tot 1 januari 2014. 850 euro betaald voor een fiat seicento. Mijn eigen auto kostte minimaal 500 euro om hem te laten maken, dus besloten dat het tijd voor een andere was.
Uitgekomen bij WM Autohandel in Dinxperlo. Daar een fiat gekocht, was naar zeggen prima in orde. nu na 2 maanden de computer van de motor stuk, een rem wat niet goed zat en een koppeling dat niet optimaal werkte. 500 euro lichter alleen al voor de computer. Deze man gebeld, misschien na 2 maand konden we nog iets overleggen. Hij zei zelf ‘als er snel iets is, dan bel even’ Deze man gebeld, konden het niet eens uitleggen. het was ‘prettige dag, ajuu’
Wat een service! mijn oude niet laten maken, en als student zijnde een nieuwe kopen, die na 2 maand stuk gaat, verwacht je toch wel meer van zo iemand dan alleen ophangen.

wij wilden voorstellen 50-50 of in ieder geval een deel vergoedt. Misschien had hij hem bij zijn garage na kunnen laten kijken. Maar een simpel wat vervelend kon er niet vanaf.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over wm autohandel

Alle klachten die gemeld zijn door karenlooman