Klacht: Slechte service

op 03 september 2018 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een laptop (medion erazer x6603 i7 ) besteld en aangegeven deze 2 weken later te willen ontvangen ivm vakantie.

Medion heeft geen gehoor gegeven en de laptop direct toegezonden. Ik moest de bestelling annuleren aangezien dpd maar 10 dagen het pakket houdt. Ben net terug van vakantie en zoals verwacht heeft dpd het pakket retourgezonden. De laptop is niet meer verkrijgbaar via de website en de laptop die onderweg retour is kan ik geen aanspraak meer op maken.

Zeer slechte service

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog mijn product kan krijgen met de actie laptophoes muis voor 10 euro extra erbij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

3 maanden geleden - Beste, Middels dit bericht kunnen wij u meedelen dat de retour zending niet tegen gehouden kan worden en deze zal automatisch gecrediteerd worden. Wanneer het gewenste toestel niet meer op de webshop vermeld staat dan kan deze niet meer geleverd worden. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht everwijn

3 maanden geleden - Dat bedoel ik een zeer slechte service!

Alle klachten die gemeld zijn door everwijn