Klacht: Slechte service

op 17 juli 2017 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

We hebben een pvc vloer gekocht bij Roobol. Toen ze kwamen voor de controle voor het leggen moesten we egaliseren. Dit was geen probleem, want we moesten de vloerverwarming toch nog laten leggen en laten invrezen.

Het laatste laten doen door een erkent vloerverwarmings bedrijf, die heeft de verwarming op Europese normeaarde gevreesd. Na meten 3,2 cm diep.

Vervolgens hebben we het zelf aangesmeerd.

Bij het leggen was er meteen een probleem. De verwarming lag niet diep genoeg en het was niet egaal. Volgens de stoffeerder moesten er maar maten in komen als ondergrond. Hoppa, 750€ erbij! De stoffeerder wilde niet egaliseren als ondergrond, egalisatie was om het recht te krijgen, niet egaal zei de stoffeerder! ……. lijkt mij het zelfde, maar dat terzijde. Uitgangspunt was duidelijk, de stoffeerder had er geen zin in en had bij voorhand al geen egaline bij zich (voorbedachte raden ?)

We hebben Roobol gebeld en we zijn letterlijk uitgekafferd aan de telefoon. We moesten er zelf maar voor zorgen dat de ondergrond goed was en dat ze niet verplicht waren te informeren over de verwarming en de diepte ervan (nogmaals, deze voldoet aan de eisen). En Jasper Put van Roobol zelf was uiterst onbeschoft aan de telefoon, letterlijke uitspraken als “dan legt u hem toch zelf” , ” ja jammer meneer, het is betalen en balen”

Uiteindelijk ligt te vloer, want de keuken en Stucadoor stond gepland. We krijgen geen compensatie en de vloer heeft hobbels.

Werkelijk waar een waardeloos bedrijf en wij raden zeer actief in onze omgeving, familie, collega’s en vrienden af zaken met dit bedrijf te doen.

Roobol ga zo door, walgelijk!

Compensatie of faillissement van Roobol

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roobol

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roobol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A van Dongen