Klacht: Slechte promotie

op 09 oktober 2017 over Youtube in de categorie Websites

Ik ben producer en probeer door middel van het uploaden van muziek door te breken, het probleem is dat alles moeilijk gaat, mijn account trekt niks meer aan, op vrij wel alles dat ik upload word een copyrights claim opgezet, terwijl ik mijn muziek altijd zelf gemaakt heb, ik heb zelfs een claim gehad van auteursrecht voor een opgenomen video waar niet eens muziek op is gezet, ik heb lang genoeg gewacht op goede updates, ik wil gaan stoppen met YouTube omdat er maar niks gebeurd… het word alleen maar erger en slechter…
Plus de keyword tags zijn ontzettend onduidelijk, het ranken van je video is veel te ingewikkeld, ik vind dat het gebruik van YouTube veel simpeler en beter moet worden, mijn account heeft 226 subs en als ik 60 views krijg is het veel, ik ben het zat, ik zie zoveel onzin video’s die ruim 500k behalen in een paar dagen, ik krijg geen kans om mijn muziek goed te promote op deze manier, en al helemaal niet met dat losgeslagen auteursrecht claims van YouTube, daar in tegen vind ik ook dat YouTube slecht op klachten reageerd, of er word niks mee gedaan of er word gezegd dat YouTube je reden niet goed genoeg vind, dat is niet aan YouTube omdat te bepalen, dan moeten ze de klachten knop eraf halen, en aangezien dat niet kan, zal YouTube toch echt veranderingen moeten gaan maken!

Iedereen verdient een kans om viral te gaan met zijn/haar video of muziek, door hoe YouTube reageerd en handeld op dingen kan dit niet!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Italian 92