Klacht: slechte postbezorging

op 29 december 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te late ontvangst van bankafschriften Dit gebeurd ook bij een goede kennis die het ook te laat ontvangt Het enige verschil in onze postcode is de tweede letter We raakte al bijna gewend aan bezorging op zaterdag Bezorging op zondag vonden we wel erg vreemd Nu snappen we er niets meer van Vandaag precies een week geleden dat we de bankafschriften hadden moeten ontvangen maar nog steeds niks Ik kreeg vandaag wel andere post van Sandd met in de brief de datum 12 december Maar ik kan geen telefoonnummer van Sandd vinden

Gewenste Oplossing:

bezorging op de juiste dag (in oneven weken op de vrijdag) zoals Sandd het volgens de bank moet doen

Reactie van de melder van de klacht G van Buuren

8 maanden geleden - De vrijdag 22 december werd bij ons beiden wel weer een bankafschrift bezorgd maar we missen nog steeds dat ene exemplaar We hebben van de ING wel een kopie gekregen, bezorgd met Postnl Nu willen we weten waar het origineel is Afschriften van 2 adressen zo vlak bij elkaar niet bezorgd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

8 maanden geleden - u kunt ons bellen op 055 8448448. Bezorging hoort op dinsdag en vrijdag plaats te vinden.

Reactie van de melder van de klacht G van Buuren

8 maanden geleden - Gister gebeld met Sandd Weinig hoop dat die bankafschriften nog opduiken Maar ze gaan het uitzoeken Vandaag een wonder: Bij ons beiden zijn de ontbrekende afschriften bezorgd Precies 3 weken te laat

Reactie van de melder van de klacht G van Buuren

7 maanden geleden - Op vrijdag 5 januari weer geen bankafrekening ontvangen Toen ik met Sandd belde kreeg ik te horen dat hij morgen (9 jan.) zou komen Die bankafschrift kwam ook Tel weer 2 weken verder Vrijdag 19 januari geen bankafschrift Op 22 jan. heb ik mijn bank gebeld Er is niks veranderd in het bezorgschema van mijn afschriften Maar ze stuurde me wel weer een kopie, via Postnl Ik weet welke dagen mijn bankafschriften van de ING moeten komen en zij vragen me bij elke afwijkende bezorgdatum te bellen Sandd is het bij mij maar 1 keer gelukt in 2 maanden tijd een bankafschrift te bezorgen Is er soms ook post waar ik niets van weet?

Alle klachten die gemeld zijn door G van Buuren