Klacht: Slechte overstapservice 2

op 28 maart 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

ik heb van Lijbrandt bericht gekregen dat ze mij brieven hebben gestuurd dat ze niet alle gegevens hadden om mijn oude abonnement bij ziggo op te zeggen. Dit is niet gebeurd. Ik heb toaal geen bericht gekregen, geen Email en geen brieven. Dit word door Lijbrandt wel beweerd maar is niet waar.

De oplossing voor mij is een tegemoetkoming in de kosten die ik teveel heb betaald. Deze kosten die ikn teveel heb betaald zijn meer als 400 euro.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Lijbrandt een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

7 jaren geleden - Beste meneer Groenen,Wij hebben vandaag telefonisch geprobeerd contact met u op te nemen om uw klacht verder te bespreken, helaas nam er niemand op.Kunt u ons een e-mail sturen op [email protected] onder vermelding van [Kenmerk: 1304-01356] (inclusief de haakjes) met uw telefoonnummer en een tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent ?Alvast bedankt voor uw medewerking,Met vriendelijke groet, Ruben Smith Webcare Lijbrandt

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 16 juli 2013 om 10:22 geantwoord

Beste meneer Groenen,

Wij hebben geen reactie meer van u ontvangen. Wij gaan er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost.

Heeft u vragen?
Bel ons dan gerust. Ons nummer is 088 – 555 25 22. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Fleur
Webcare Lijbrandt