Klacht: Slechte onvriendelijke en niet klantvriendelijke behandeling

op 26 april 2017 over BP in de categorie Tankstations

Ik tank al meer dan 30 jaar bij BP tankstation aan de Emerparklaan. Twee jaar geleden ben ik verhuisd, maar rij altijd nog om om te tanken bij het voor mij bekende tankstation! Afgelopen maandag ben ik door ene Janet zeer slecht en onvriendelijk behandeld, ze had nauwelijks tijd voor mij, maar stond met een mannelijke klant, die overigens al klaar was, te praten en zogenaamd grappig te doen. Ik wilde mijn auto laten wassen, de wasstraat werkte niet, ik terug naar binnen, ze rommelde wat en zei direct doet hij het en liep weg. Na tien minuten wachten, weer terug naar binnen en weer werd ik nauwelijks aangekeken en stuurde ze een andere medewerkster naar de wasstraat. Misschien wel de laatste keer dat ik daar geweest ben, helaas!l

Ik ben altijd zeer tevreden geweest anders kom je er niet meer dan 30 jaar, maar door Janet kan het weleens de laatste keer zijn geweest! Ik ben echt zeer onheus en onwenselijk behandeld!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jose wouters