Klacht: Slechte levering, slecht product!!!!

op 26 januari 2014 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had o.a. een Power Bank besteld, met een levertijd van 24 uur. Pas een week later krijg ik hem geleverd. Het is niet degene die ik besteld heb, en hij blijkt ook nog ( kom ik later zelf achter) €2 goedkoper te zijn dan degene die ik besteld en betaald heb.
Verder laadt hij maar max 50% op, terwijl er ECHT op staat dat hij mijn telefoon minimaal 1x 100% moet opladen. Na herhaaldelijk verzoek om de teveel betaalde €2 retour te storten heb ik tot op heden nog niets ontvangen. De powerbank retour sturen doe ik maar niet eens, want dan ben ik én de PB en mijn geld kwijt…

Gewenste Oplossing:

Vooraf mijn geld retour incl verzendkosten waarna ik het product zal retourneren. Ze weten dat ik dat doe, want in al mijn eerlijkheid heb ik 3 teveel geleverde zaklampen retour gezonden ( overigens nadat ik eerst de verzendkosten gestort wilde hebben)...

Bericht van Vanoutlet.nl

3 jaren geleden - Beste klant Wat jammer dat u niet tevreden bent met de ontvangen product Wij zien dat u uw ordernummer niet heeft doorgegeven ,graag deze doorsturen zodat wij het bedrag kunnen retour storten Groeten Team vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sollie72