Klacht: slechte levering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4-11-2017 heb ik flaschlube ( olie) besteld en betaald bij lpgonderdelenshop. Het zou 9 november door gls shop delivery geleverd worden, 2 weken later heb ik gebeld naar lpg onderdelen shop.Er werd laconiek gereageerd en ze zouden GLS bellen, Er gebeurd vervolgens weer niets. Weer gebeld. er zou een nieuwe bestelling gelevers worden.
Weer niets . Later weer gebeld. Er wordt een nieuw opdracht geplaatst bij GLS zegen ze. En zo waar na 5 weken kan ik de flaschlube afhalen bij het GLS afhaalpunt.

Gewenste Oplossing:

Het is nu opgelost echter ik heb wel ergens ander flaschlube moeten kopen omdat de levering te laat was

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lpgonderdelenshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lpgonderdelenshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erjandam@hetnet.nl