Klacht: Slechte kwaliteit geen geld terug

op 09 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 dagen geleden een hoeslaken gekocht bij de action. Deze die avond om m’n matras gedaan.
Vandaag is het gehele hoeslagen kapot en heeft veel pluisjes veroorzaakt in mn gehele slaapkamer. Nu heb ik de bon niet meer en in de winkel zeggen ze dat het mijn probleem is..

Gewenste Oplossing:

Geld terug of nieuw GOED overtrek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Morgana