Klacht: slechte kwaliteit en service montel/vesta

op 22 mei 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

deze klacht staat op opgelost, dat klopt van geen kant, ik heb niets meer gehoord van montel, echt heel slecht, daarom maak ik hem opnieuw aan

5 jaar geleden een set meubelen merk montel gekocht bij montel/vesta heerenveen. de chaise longue zakte na 3 jaar door (wel gratis gerepareerd), de bank na 5 jaar. De monteur van Vesta geeft aan dat dit een productie/constructiefout betreft.
montel Groningen wil van niets weten, de bank is gekocht bij het niet meer bestaande montel heerenveen. al met al een gegoochel met namen door een bedrijf waar je dat niet van verwacht. Het gekke is dat montel wel eerst een monteur stuurt, vervolgens tot de conclusie komt dat eea niet onder de garantie valt, maar dat wisten ze al.
de banken en stoel zien er overigens nog perfect uit, behalve dat ze zijn doorgezakt. We zijn er dan ook zeer zuinig op geweest.
Dit past toch niet bij een bedrijf als Vesta/montel, dan zijn er wel andere bedrijven met goedkope rotzooi.
zie bij extra informatie voor nadere gegevens

reparatie en niet zo\'n rare klacht afhandeling
order 356276, vraag montel groningen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht edje73

9 maanden geleden - geachte heer, mevrouw spuibroek Ik las uw reactie, ik snap het gewoon niet. Hoe kan een bedrijf als Montel een dergelijke kwaliteit bank leveren. Het vreemde is dat onze chaise longue wel gerepareerd is door Montel Vesta. Hoe het werkt met franchise ondernemers doet mijn inziens geheel niet terzake, het gaat om het product Montel, obv deze merknaam heb ik een bank gekocht. u geeft nu eigenlijk aan dat voor ik een bank koop ik eerst moet kijken met welke franchiseondernemer ik zaken doe. Onze bank komt bij een niet meer bestaande vestiging aan, wat moet ik nu. Feit blijft dat een constructiefout de oorzaak is (net als de chaise longue), dat is bevestigd/aangegeven door een monteur van Montel Groningen. De stoffen / banken zien er ook nog prima uit. Nogmaals ik snap niet dat een merk als Montel zo zijn zaken afhandelt, ik zit nu met een grote schadepost. Ik ga op zoek naar een andere bank, tegelijkertijd verder ga ik , omdat ik mij niet fair door u / montel/vesta/franchaisenemers/ of wie dan behandeld wordt, op zoek naar juridisch advies. Ik heb geen idee of dat zin heeft, maar daar kom ik dan vanzelf wel achter. Misschien krijg ik dan ook nog tips bij wie ik exact moet zijn. gr.

Alle klachten die gemeld zijn door edje73