Klacht: slechte kwaliteit en service montel en vesta

op 09 mei 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze klacht staat op opgelost, dat klopt van geen kant, ik heb niets meer gehoord van montel, echt heel slecht

5 jaar geleden een set meubelen merk montel gekocht bij montel/vesta heerenveen. de chaise longue zakte na 3 jaar door (wel gratis gerepareerd), de bank na 5 jaar. De monteur van Vesta geeft aan dat dit een productie/constructiefout betreft.
montel Groningen wil van niets weten, de bank is gekocht bij het niet meer bestaande montel heerenveen. al met al een gegoochel met namen door een bedrijf waar je dat niet van verwacht. Het gekke is dat montel wel eerst een monteur stuurt, vervolgens tot de conclusie komt dat eea niet onder de garantie valt, maar dat wisten ze al.
de banken en stoel zien er overigens nog perfect uit, behalve dat ze zijn doorgezakt. We zijn er dan ook zeer zuinig op geweest.
Dit past toch niet bij een bedrijf als Vesta/montel, dan zijn er wel andere bedrijven met goedkope rotzooi.
zie bij extra informatie voor nadere gegevens

Gewenste Oplossing:

de bank moet gerepareerd worden, een dergelijke constructiefout is gezien het merk niet te verwachten.
Als ik nu een bank had gekocht bij Seats en... dan had ik mijzelf wat kunnen verwijten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 12 mei 2016 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Sikkema,

Dank u wel voor uw bericht.
Wij willen graag kijken wat de mogelijkheden zijn voor reparatie, in acht nemend dat de bank buiten de garantieperiode valt.
Dit neemt inderdaad niet aan dat we geen service meer kunnen verrichten.

Helaas vind ik op de doorgegeven naw gegevens uw order niet terug in het systeem.
Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordernummer of uw adresgegevens waarop de order is gekocht aan ons door te geven, zodat wij kunnen nazien wat we voor u kunnen betekenen.

Onze dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Julia van Webcare Montel

Heeft op 11 juni 2016 om 16:39 geantwoord

nooit meet iets gehoord schande . Julia van Webcare beloofd hierboven iets van service, dat begint natuurlijk met contact zoeken, ik heb alles aangeleverd wat nodig is. Mijn advies aan toekomstige bankkopers, neem geen montel!

Bericht van Montel

7 maanden geleden - Beste heer Sikkema, Ik heb navraag gedaan betreft uw order. Het is zo dat u de meubelen heeft gekocht bij een franchise onderneming en zij verzorgden zelf de service. Wij nemen uw melding daarom niet verder in behandeling en verwijzen u graag door naar een plaatselijke meubelmaker. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door edje73