Klacht: Slechte kwaliteit en service.

op 14 mei 2020 over Montel in de categorie Lederwaren

Wij hebben een bank model Tuscan gekocht bij Montel op 18-12-2019. Deze is de 3e week van februari 2020 geleverd. Vanaf wij de bank hebben alleen maar klachten. Stof is Stofgroep S2, Break, 260 Petrol. Deze blijft bolletjes krijgen. De oplossing van Montel is met een pluizen verwijderaar deze verwijderen. Dit kan ik elke week doen. In neem aan voor zo een dure bank dat dit niet de bedoeling is. Verder doet de elektrische bediening van de relax bank het nu niet meer. De poten zijn niet goed geïnstalleerd waardoor 1 al is afgebroken. Deze hebben zij opgevuld met viltjes eronder te plaatsen. Ben nu al 3 weken bezig met het verkrijgen van nieuwe pootjes, Montel is slecht bereikbaar. Het duurt 3 dagen voordat je mail beantwoord wordt. Klantenservice blijft vragen stellen over de klacht. Bijvoorbeeld hoe zijn de poten, brand er een lichtje bij de relax bank. Je moet bijna een meubelmaker zijn om deze vragen te beantwoorden. Ik zal nooit meer een bank bij Montel kopen en iedereen dit afraden. Ik wil van deze bank af.

Niet tevreden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

4 maanden geleden - Beste heer mevrouw Hirschfeld,Ik heb uw bericht in goede orde ontvangen. Ik heb het doorgezet naar de afdeling klantenservice en kom er zsm bij u op terug.Met vriendelijke groet, Julie de Vries - Montel

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 25 mei 2020 om 10:47 geantwoord

Beste heer mevrouw Hirschfeld,

Ik heb doorgekregen dat de afdeling klantenservice vorige week contact met u heeft opgenomen. Er zijn voor beide banken nieuwe steunpoten besteld. Zodra die binnen zijn worden die door onze servicemonteur bij u geleverd en gemonteerd. De verwachting is dit in week 2324 bij u in orde te kunnen komen maken. En Tevens zal FRC, de servicedienst van onze leverancier, bij u langskomen vanwege het elektrische gedeelte van uw bank welke niet meer functioneert.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Julie de vries - Montel

Heeft op 25 mei 2020 om 11:14 geantwoord

Is nog niemand geweest. Zij komen pas in Juni. Wij wachten af want de klacht is ook die stof waar erg veel pluizen op komen. Elke week kan ik pluizen verwijderaars gebruiken

Bericht van Montel

4 maanden geleden - Beste heer,mevrouw Hirschfeld,Ik heb doorgegeven aan de klantenservice om de servicemonteur tevens het pluizen van uw bank te laten beoordelen als hij bij u langskomt om de steunpoten te komen monteren.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Julie de vries - Montel

Alle klachten die gemeld zijn door Donder1955