Klacht: Slechte kwaliteit en service

op 08 september 2018 over BPR Wijlre in de categorie Drukwerk

Ik heb een stoepbord gekocht van €150. Paar maanden later was door de wind het bord kei hard gevallen. Ik had weer contact gezocht zodat ze mij dat stoepbord weer te kunnen laten maken. Toen bleek dat het middenstuk kapot was en dat ze het moeten vervangen voor €90. Ik vond het heel prijzig maar ik kon niks anders en ging ermee akkoord. Tijdje later hadden ze die opgehaald en kreeg het niet netjes terug. Een week later vloog mijn reclame de lucht in en is die kapot gegaan. Ik weer opgebeld.. en ze beloofde me elke week 2maanden lang dat ze de week erna zouden komen.. en nogsteeds ben ik achter hun aan het rennen en elke week weer een belofte dat ze zouden komen maar komt niks van uit..
ik wacht nogsteeds en mijn geduld raakt op!!

Dat ze zo snel mogelijk komen en mijn stoepbord repareren! Het is een groot bedrag dat ik had betaald voor kwaliteit en zag geen kwaliteit erin. Het is echt niet netjes om iemand te beloven en je beloften niet na komen.!! En een geheel nieuw bord!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BPR Wijlre nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.azawi