Klacht: slechte klantenservice

op 14 januari 2014 over Shell in de categorie Tankstations

Ik heb ivm met reiskostenvergoeding informatie overlegd met SHELL Nederland en vervolgens SHELL Italië. Op het bonnetje dat ik in Italië ontvangen had, stond niet hoeveel brandstof ik getankt had. SHELL vroeg om een kopie van de bon en zou er verder mee bezig gaan. Meerdere malen heen en weer gemaild met de mededeling dat men er nog steeds mee bezig was. Op een gegeven moment geen reactie meer gekregen over de status.

Dat SHELL überhaubt de openstaande vraag beantwoord. Als ze de informatie niet kunnen krijgen van het betreffende tankstation, dan moet je niet blijven roepen dat je er achteraan aan het gaan bent. Dan moet je gewoon meteen zeggen dat je de betreffende informatie niet meer kunt achterhalen. Het is erg asociaal en onprofessioneel om op een gegeven moment zelfs geheel niet meer te reageren. Helemaal bij een bedrijf als SHELL verwacht je zoiets niet.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. J