Klacht: SLECHTE KLANTENSERVICE!!!!!

op 23 september 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

In december 2015 heb ik een fietsendrager besteld bij iTek. Er was een schroef kapot, dus hebben de fietsendrager optijd weer retour gedaan. Dit was in januari 2016. Hier heb ik een retourformulier bij de doos ingedaan en opgestuurd via PostNL. Een aantal weken later nog steeds geen reactie terug. Dus heb ik een herinneringsmail gestuurd dat ik graag het geld terug op mijn rekening wou hebben. Na 3 maanden nog steeds geen gehoor heb ik opnieuw een herinneringsmail gestuurd. Tussen de 3 maanden in heb ik ook nog naar iTek gebeld en ze zouden er naar gaan kijken. In september kreeg ik uiteindelijk pas een mail terug of ik een tracking code kon sturen. Ik heb toen de bon gestuurd naar iTek als bewijs dat het pakket de deur uit is. Ik kreeg reactie dat er nergens in het mailverkeer bericht was van mijn kant. De 2 herinneringmails hebben ze dus ook nooit gelezen. Terwijl ik het goede email adres heb gebruikt want daar kreeg ik ook een reactie van hun terug. Toen durfde iTek ook nog eens te vragen waarom ik niet eerder contact had opgenomen, belachelijk. Als antwoord heb ik aangegeven dat ik al 2 mails heb gestuurd en nog 1 keer had gebeld. En dat ik het bedrag (€106,50) op mijn rekening terug wil hebben!! Ik wacht nu al weer 1,5 week op een reactie. Ik blijf contact zoeken tot ik het geld terug heb. Ik zelf koop NOOIT meer wat bij iTek en zou het ook niet aan een ander adviseren. Waardeloze service.

Nooit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door denisedll